Perşembe, Aralık 28, 2006

Giden zamanın peşinde

Kıymetli gençler,


Zaman "acımasızca" ilerliyor, günler haftaları, haftalar ayları, aylar ise "nasıl bitecek, neler olacak" diye merak ettiğimiz yılları dolduruveriyor. Günlerin birinde zaman üzerine doğrusal bir anlayışım olduğu bana söylendiğinde bir hayli bozulmuştum.
Ancak zaman gerçekten birbirinden farklı ve hiçbirinin birbirine değmediği çizgilerden oluşuyor. İşte sizlere son bir yılda hafızama kaydettiğim görüntülerden bir kolaj. Biri hariç, o zamanların ötesinden geliyor ve hepsini kaplıyor. 1975 yılından, 3 yaşındaki ikizlerin Yenikapı'daki evlerinin balkonundan geliveriyor üstelik. Miss Daisy ve Tarkan ile geliyor hatta. Fotoğraflardan oluşan bir tabloyu sizlerle paylaşıyorum ve o fotoğrafların donuk kareleri ardındaki heyecanları, capcanlı insanları, denizi, lüferleri görmenizi diliyorum.

Sağlıklar, mutluluklarla dolu, zamanı istediğiniz gibi doldurabildiğiniz bir yıl ve mutlu bir bayram diliyorum. Sevgiler, Murat

(Fotoğraflar ise soldan sağa şöyle: Floransa'da Medici Sarayı, Paris'te Sacré-Ceur, Milano, Murat-Çiğdem -1975, Çiçek-Murat-Cansu 2006, Edinburgh, balık peşinde İstanbul Sarıyer, Floransa)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Murat çok güzel olmuş blog'un! Ben bakarım bundan sonra buraya sık sık. Feyda

Adsız dedi ki...

Yegenim ne guzel de yazmissin, resimler de pek guzel...
2007 umarim her istegine kavusacagin ve bırakmayacagin bir yil olur...
Sevgiler, Ayse Teyzen:)

beni dedi ki...

Yeni yılda, bir ara senin Floransa resmini , wallpaper yapacagim.Haberin olsun!!!!!!!!!!. Simdi wallpaperim yeni, İstanbul manzarasi o da.

Yeni yıl dilegince olsun.

editci dedi ki...

her şeyi gördüm de lüferleri ı-ıh. halbuki genelde ilk gözüme çarpan lüfer ve kardeşleri olur.

vesileyle blogunla da tanıştık bu arada.

cümleten iyi yıllar :)

esra

cicek dedi ki...

muratcigim super olmus!!!bayıldık buna... yeni yilda tum guzellikler bizimle olsun ...sevgiler...!!
cansu ,cicek ,haluk.

Unknown dedi ki...

Sekerim, süper güzel bir mesajlar sinsilesi olmuş, pek beğendim eline sağlık:))
3 yaş fotoğrafımızda ayrı bir renk katmış, çok dugulandım:))
Dilerim bu Ocak ta senin yılın başlasın:))Sağlıklı, neşeli,şenlikli bir yıl dilerim.(1.reklam filminden de ve 2.benden:))Sevgiler..Çiğdem

Adsız dedi ki...

kardesim o ne guzel luferler oyle. Nasıl gormemis Esra luferleri. Ha bir de rakilar var ki onların hatırı kalır luferlerden bahsederken. Simdi oylesi yok luferin... O guzel luferler, o guzel takalara bindiler ve gittiler galiba...
Erdinc

Adsız dedi ki...

Gelen zaman

Giden değilde gelen zamanlara bakıyorum nedense. Sanki hiçbirşey gitmiyor da hep gelen birşeyler var gibi. Bu güzel mesaj gibi.

Kolaja baktım. Bir ayağın Floransa’da, bir ayağın Paris’te, Milano’ya şöyle bir uğramışsın. 1975’e yolculuk yapmışsın. Edinburgh ve nihayet İstanbul.

İnsan birde cami koyar. İçerlemedim değil doğrusu. Hani Ortada; çiçek murat cansu’yu görmesek eh diyeceğiz yurdumun dışarıdan bakışı.

Birdahaki sefere bir boğaz köprüsü ile birlikte cami de istiyorum Murat. Gelen zaman için.

Kolaj ve yeniyıl mesajın güzel.

Bloğu izliyorudum ama hiç yazmayı düşünmemiştim. Yeni yıl linkin ile başladım sanırım.


Zeynep

Unknown dedi ki...

Eskiiii yil soonaa erdiiii, yepyeniii bir yil geldiiii, bu yil olsun mutlu bir yil bu yil olsun heeey heeeeyyy :)
dertsiz, tasasiz, sarkili, ısil isil gunesli, sevgilerin ve sevdiklerimizin arttigi, diledigimiz gibi sekillendirecegimiz nice mutlu yillaraaa ve bayramlara...
Murat kalemine saglik :)
Leda

Adsız dedi ki...

Murat çok güzel olmuş bu blog 2007 de oldukça iyi hit alacak gibi..

Mutlu yıllar ve iyi bayramlar arkadaşım...

Leda'nın da dediği gibi kalemine sağlık. Deklanşörünüde atlamayayım bu güzel karelerin devamını bekliyoruz... Bende Camiili bir istanbul karesini bekliyorum:-)
burcak